Сєрадзка-Базюр Божена, Сейко Н. А. (2017) Темпоральні характеристики педагогіки Василя Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 106–113. ISSN 2076-6173.
21.pdf
Завантажити (391kB) | Preview
Анотація
У статті визначено темпоральні характеристики педагогічної теорії і практики педагогічної діяльності Василя Олександровича Сухомлинського. Визначено зв'язок між часом та провідними педагогічними поняттями, що знаходять своє місце у теорії В. Сухомлинського – навчанням, вихованням, розвитком особистості дитини. З’ясовано темпоральний зміст провідних процесуальних характеристик розвитку особистості – діяльності, мислення, поведінки й комунікацій. Встановлено рівні функціонування темпоральної педагогіки (час як період життя людини; як поняття щоденного життя особистості; як цінність). Сформульовано висновок про близькість темпоральних ідей Василя Сухомлинського та Януша Корчака.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Василь Сухомлинський, темпоральність, педагогічна теорія |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Січ 2018 10:32 |
Оновлення: | 22 Січ 2018 10:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26190 |
ДСТУ 8302:2015: | Сєрадзка-Базюр Божена, Сейко Н. А. Темпоральні характеристики педагогіки Василя Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 5 (91). С. 106–113. |