Темпоральні характеристики педагогіки Василя Сухомлинського

Сєрадзка-Базюр, Божена, Сейко, Н. А. (2017) Темпоральні характеристики педагогіки Василя Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). pp. 106-113. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (391kB) | Preview

Abstract

У статті визначено темпоральні характеристики педагогічної теорії і практики педагогічної діяльності Василя Олександровича Сухомлинського. Визначено зв'язок між часом та провідними педагогічними поняттями, що знаходять своє місце у теорії В. Сухомлинського – навчанням, вихованням, розвитком особистості дитини. З’ясовано темпоральний зміст провідних процесуальних характеристик розвитку особистості – діяльності, мислення, поведінки й комунікацій. Встановлено рівні функціонування темпоральної педагогіки (час як період життя людини; як поняття щоденного життя особистості; як цінність). Сформульовано висновок про близькість темпоральних ідей Василя Сухомлинського та Януша Корчака.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Василь Сухомлинський, темпоральність, педагогічна теорія
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social Technologies
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 22 Jan 2018 10:32
Last Modified: 22 Jan 2018 10:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26190

Actions (login required)

View Item View Item