Вознюк О. В. (2017) Педагогическая аксиоматика как теоретическая педагогика. Інше. Вид-во Євенок О. О., Житомир.
|
Текст
Download (18MB) | Preview |
Анотація
У монографії на основі міждисциплінарного дослідження, проведеного в контексті універсальної синергетичної парадигми розвитку, універсальної моделі буття, загальної теорії систем, теорії критичних явищ, розкриваються аксіоматичні підстави педагогіки і людинознавства в цілому.
Тип ресурсу: | Звіт (Інше) |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 26 Січ 2018 10:33 |
Оновлення: | 26 Січ 2018 10:33 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26220 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |