Головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості – важливий ресурс мистецької освіти

Вознюк, О. В. (2017) Головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості – важливий ресурс мистецької освіти. Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура, 6. с. 13-20.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

На основі міждисциплінарного підходу, зокрема універсальної синергетичної парадигми розвитку концептуалізуються головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості у сфері мистецької освіти. Розвиток мистецтва як форми суспільної свідомості розглядається у контексті розвитку культури, живопису (за критеріями симметрия-асиметрія, форма-зміст), сфери чуттів, ідеї простору і часу, колірного сприйняття людини в онто- та філогенезі, естетичних, просторово-архітектурних уявлень людства. Відкрита закономірність розвитку мистецтва дозволяє сповнити мистецьку освіту новим – синтетичним – змістом, спрощуючи організацію навчального матеріалу

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 27 Січ 2018 08:38
Останні зміни: 27 Січ 2018 08:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26228

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу