Розвиток педагогічної дійсності

Вознюк О. В. (2017) Розвиток педагогічної дійсності. Вища освіта України, 2 (65). С. 23–31.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

На основі міждисциплінарного підходу аналізується розвиток педагогічної дійсності. Виявляється закономірність розвитку, яка стосується зміни ієрархічної (суб'єкт-об’єктної) та деієрархічної (суб’єкт-суб’єктної) стадій розвитку педагогічної дійсності та педагогіки як особливого гомеостатичного інституту збереження, відтворення та розвитку культурно-технологічного стану суспільства.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 27 Січ 2018 08:39
Оновлення: 27 Січ 2018 08:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26229

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу