Розвиток педагогічної дійсності

Вознюк, О. В. (2017) Розвиток педагогічної дійсності. Вища освіта України, 2 (65). с. 23-31.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

На основі міждисциплінарного підходу аналізується розвиток педагогічної дійсності. Виявляється закономірність розвитку, яка стосується зміни ієрархічної (суб'єкт-об’єктної) та деієрархічної (суб’єкт-суб’єктної) стадій розвитку педагогічної дійсності та педагогіки як особливого гомеостатичного інституту збереження, відтворення та розвитку культурно-технологічного стану суспільства.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 27 Січ 2018 08:39
Останні зміни: 27 Січ 2018 08:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26229

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу