Система цільових орієнтирів сучасної освіти

Вознюк О. В. (2017) Система цільових орієнтирів сучасної освіти. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка., 2 (5). С. 24–28. ISSN 1728-2640

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовується система цільових орієнтирів сучасної освіти. Завдяки проведеному дослідженню на основі аналізу державних документів та кореляційної процедури зіставлення різних аспектів педагогічної дійсності доводиться наявність трьох глобальних цілей освіти у контексті триєдиного розвитку людини: 1) гармонійна особистість як суб’єкт суспільно-особистісних цінностей; 2) громадянин як патріотичний суб’єкт; 3) компетентний фахівець як суб’єкт діяльності. Розгляд особливостей реалізації кожної з цілей дозволяє виявити загальний зміст кожної з них і показати, що триєдина мета розвитку людини реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як суспільного інституту.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 27 Січ 2018 08:39
Оновлення: 27 Січ 2018 08:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26230

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу