Вознюк О. В. (2017) Система цільових орієнтирів сучасної освіти. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка.. Т. 2, № 5. С. 24–28. ISSN 1728-2640.
Вознюк Цильови ориентири 2017.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовується система цільових орієнтирів сучасної освіти. Завдяки проведеному дослідженню на основі аналізу державних документів та кореляційної процедури зіставлення різних аспектів педагогічної дійсності доводиться наявність трьох глобальних цілей освіти у контексті триєдиного розвитку людини: 1) гармонійна особистість як суб’єкт суспільно-особистісних цінностей; 2) громадянин як патріотичний суб’єкт; 3) компетентний фахівець як суб’єкт діяльності. Розгляд особливостей реалізації кожної з цілей дозволяє виявити загальний зміст кожної з них і показати, що триєдина мета розвитку людини реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як суспільного інституту.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 27 Січ 2018 08:39 |
Оновлення: | 27 Січ 2018 08:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26230 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Система цільових орієнтирів сучасної освіти. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка.. 2017. Т. 2, № 5. С. 24–28. |