Школа, подібна до домівки: українознавчий тип освіти як проблема

Усатенко Т. П. (2005) Школа, подібна до домівки: українознавчий тип освіти як проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 134-136.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (121kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається українська національна школа-домівка, життєдіяльність якої ґрунтується на українознавчих засадах, як закономірний цивілізаційний процес переходу від школи, суголосної індустріальній добі, до школи культурно-інформаційного постіндустріального суспільства.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: І.А. Бураченко
Date Deposited: 09 Dec 2008 16:33
Last Modified: 14 Aug 2015 19:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2631

Actions (login required)

View Item View Item