Фрактально-голограмне моделювання історико-педагогічного процесу

Вознюк О. В. (2015) Фрактально-голограмне моделювання історико-педагогічного процесу. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка // За заг. ред. Ломаковича A.M., Бенери В. Є., 5. С. 10–18.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

На основі міждисциплінарного підходу обґрунтовується нова парадигма розвитку історико-педагогічного процесу як процедура фрактально-голограмного моделювання, яке використовує три парадигми сучасної постнекласичної науки: універсальну парадигму розвитку, парадигму циклічності, парадигму фрактально-голограмної будови світу та соціумів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: a new paradigm for the development of historical-pedagogical process, fractal-hologramme modeling, pedagogical innovations, universal development paradigm.
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 01 Лют 2018 23:54
Оновлення: 01 Лют 2018 23:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26316

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу