Вознюк, О. В. (2011) Аналіз еталонного акме-синергетичного средовища на прикладі виховного закладу А.С. Макаренка. Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред.О.А.Дубасенюк. с. 133-163.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
А.С. Макаренко реалізував найефективніше розвивально-виховне середовище, яке мало потужний "солітонний" ресурс самопідтримування й гармонізації, подібно до нашого Всесвіту, який постає вельми усталеною самодетермінованою структурою. Це стійке виховне середовище видатний педагог створив на початку існування свого закладу через ситуацію "вибуху" – докорінної зміни перших "злочинних" вихованців; це привело до того, що великий педагог отримав статус незаперечного лідера – який у контексті системи постав єдиним центром керування.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 07 Лют 2018 07:28 |
Останні зміни: | 07 Лют 2018 07:28 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26377 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |