Вознюк, О. В. (2009) Інноваційні підходи до організації знань у системі професійно-педагогічної підготовки. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології і методики. с. 82-102.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
Можна говорити про надзвичайну актуальність проблеми органі-зації знань у системі професійно-педагогічної підготовки. Загалом, ак-туальним постає розробка системи інтегративних, синтетичних, фу-ндаментальних знань в освітній сфері, зокрема й у сфері професійно-педагогічної підготовки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 07 Лют 2018 07:29 |
Останні зміни: | 07 Лют 2018 07:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26380 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |