Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інноваційні підходи до організації знань у системі професійно-педагогічної підготовки

Вознюк О. В. (2009) Інноваційні підходи до організації знань у системі професійно-педагогічної підготовки. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології і методики.. С. 82–102.

[thumbnail of Вознюк Знання_2009.pdf]
Preview
Текст
Вознюк Знання_2009.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Можна говорити про надзвичайну актуальність проблеми органі-зації знань у системі професійно-педагогічної підготовки. Загалом, ак-туальним постає розробка системи інтегративних, синтетичних, фу-ндаментальних знань в освітній сфері, зокрема й у сфері професійно-педагогічної підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 07 Лют 2018 07:29
Оновлення: 07 Лют 2018 07:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26380
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Інноваційні підходи до організації знань у системі професійно-педагогічної підготовки. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології і методики. 2009.. С. 82–102.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу