Вознюк О. В. (2009) Інноваційні підходи до організації знань у системі професійно-педагогічної підготовки. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології і методики.. С. 82–102.
Preview
Вознюк Знання_2009.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Можна говорити про надзвичайну актуальність проблеми органі-зації знань у системі професійно-педагогічної підготовки. Загалом, ак-туальним постає розробка системи інтегративних, синтетичних, фу-ндаментальних знань в освітній сфері, зокрема й у сфері професійно-педагогічної підготовки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 07 Лют 2018 07:29 |
Оновлення: | 07 Лют 2018 07:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26380 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Інноваційні підходи до організації знань у системі професійно-педагогічної підготовки. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології і методики. 2009.. С. 82–102. |