Вознюк О. В. (2013) Теоретико-методологічні та технологічні аспекти педагогічної системи А.С. Макаренка у контексті глобальних проблем сучасної освіти. Інноваційність ідей А. С. Макаренка в педагогіці ХХІ століття / за ред. О.А. Дубасенюк: монографія. С. 72–104.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
Отже, зрозуміло, що актуальною є нова освітня парадигма, яка має бути інегративною і передбачати інтеграцію теоретичних засад і практичних результатів наукових та педагогічних парадигм і напрямів на основі принципів, що випливають із аналізу педагогічної парадигми А. С. Макаренка.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 07 Лют 2018 10:12 |
Оновлення: | 07 Лют 2018 10:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26385 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |