Інтегральний підхід до аналізу проблем професійної освіти

Вознюк, О. В. (2009) Інтегральний підхід до аналізу проблем професійної освіти. Педагогіка і психологія професійної освіти. Науково-методичний журнал (2). pp. 11-20.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Рассматривается интегральный подход к анализу проблем профессионального образования, который обнаруживает главные ее задания, связанные с разработкой интегральных учебных курсов; развитием у будущих специалистов сферы чувств и богатого социально-ролевого репертуара; формированиям самосознания будущего специалиста, его позитивной внутренней мотивации, творческих способностей что предопределяется принципом "талант – это сумма талантов и способностей".

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Integral approach to the analysis of the problems of professional education is discussed, which revelas its tasks related to the development of integral educational courses; development the sphere of senses and rich social and role repertoire in the prospective specialists; forming the consciousness in the future specialist, his positive internal motivation, creative capabilities being predetermined by the principle "the talent is the sum of the talents and capabilities".
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: асистент І.О. Денисюк
Date Deposited: 08 Feb 2018 12:01
Last Modified: 08 Feb 2018 12:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26419

Actions (login required)

View Item View Item