Вознюк О. В. (2017) Співробітництво vs партнерство: нові орієнтири розвитку педагогіки й освіти у світлі цивілізаційних підходів. «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24064, 14.12.2017.
|
Текст
Download (2MB) | Preview |
Анотація
Здійснено компаративний аналіз сутнісних аспектів педагогіки співробітництва і педагогіки партнерства. Обгрунтовано наявність трьох цивілізаційних проектів: Західного (лівопівкульового, де реалізовано педагогіку партнерства і принцип закону), Східного (правопівкульового, де реалізовано педагогіку загальної турботи і принцип традиції) і Центрального Слов'янського (характеризується міжпівкульовим синтезом, де втілено педагогіку співробітництва і принцип справедливості).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | pedagogy of cooperation, partnership pedagogy, creative non-situational activity, internal motivation, empathy, collectivism, all-people unity. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 09 Лют 2018 09:31 |
Оновлення: | 09 Лют 2018 09:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26452 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |