Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Співробітництво vs партнерство: нові орієнтири розвитку педагогіки й освіти у світлі цивілізаційних підходів

Вознюк О. В. (2017) Співробітництво vs партнерство: нові орієнтири розвитку педагогіки й освіти у світлі цивілізаційних підходів. «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24064, 14.12.2017.

[thumbnail of Вознюк _andrag_visnyl_8_2017.pdf]
Preview
Текст
Вознюк _andrag_visnyl_8_2017.pdf

Завантажити (2MB) | Preview

Анотація

Здійснено компаративний аналіз сутнісних аспектів педагогіки співробітництва і педагогіки партнерства. Обгрунтовано наявність трьох цивілізаційних проектів: Західного (лівопівкульового, де реалізовано педагогіку партнерства і принцип закону), Східного (правопівкульового, де реалізовано педагогіку загальної турботи і принцип традиції) і Центрального Слов'янського (характеризується міжпівкульовим синтезом, де втілено педагогіку співробітництва і принцип справедливості).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: pedagogy of cooperation, partnership pedagogy, creative non-situational activity, internal motivation, empathy, collectivism, all-people unity.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 09 Лют 2018 09:31
Оновлення: 09 Лют 2018 09:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26452

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу