Вознюк, О. В. (2017) Співробітництво vs партнерство: нові орієнтири розвитку педагогіки й освіти у світлі цивілізаційних підходів. «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24064, 14.12.2017.
|
Text
Download (2MB) | Preview |
Abstract
Здійснено компаративний аналіз сутнісних аспектів педагогіки співробітництва і педагогіки партнерства. Обгрунтовано наявність трьох цивілізаційних проектів: Західного (лівопівкульового, де реалізовано педагогіку партнерства і принцип закону), Східного (правопівкульового, де реалізовано педагогіку загальної турботи і принцип традиції) і Центрального Слов'янського (характеризується міжпівкульовим синтезом, де втілено педагогіку співробітництва і принцип справедливості).
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | pedagogy of cooperation, partnership pedagogy, creative non-situational activity, internal motivation, empathy, collectivism, all-people unity. |
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LA History of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 09 Feb 2018 09:31 |
Last Modified: | 09 Feb 2018 09:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26452 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |