Співробітництво vs партнерство: нові орієнтири розвитку педагогіки й освіти у світлі цивілізаційних підходів

Вознюк, О. В. (2017) Співробітництво vs партнерство: нові орієнтири розвитку педагогіки й освіти у світлі цивілізаційних підходів. «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24064, 14.12.2017.

[img]
Preview
Text
Download (2MB) | Preview

Abstract

Здійснено компаративний аналіз сутнісних аспектів педагогіки співробітництва і педагогіки партнерства. Обгрунтовано наявність трьох цивілізаційних проектів: Західного (лівопівкульового, де реалізовано педагогіку партнерства і принцип закону), Східного (правопівкульового, де реалізовано педагогіку загальної турботи і принцип традиції) і Центрального Слов'янського (характеризується міжпівкульовим синтезом, де втілено педагогіку співробітництва і принцип справедливості).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: pedagogy of cooperation, partnership pedagogy, creative non-situational activity, internal motivation, empathy, collectivism, all-people unity.
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LA History of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: асистент І.О. Денисюк
Date Deposited: 09 Feb 2018 09:31
Last Modified: 09 Feb 2018 09:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26452

Actions (login required)

View Item View Item