Педагогічна парадоксологія та її креативний потенціал

Вознюк О. В. (2015) Педагогічна парадоксологія та її креативний потенціал. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки (10). С. 67–74.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Концептуалізується педагогічна парадоксологія – нова перспективна галузь педагогічного знання. Виявляється необхідність не тільки реанімувати парадокс при вивченні точних та гуманітарних дисциплін, а й ввести спеціальний предмет – парадоксоведення, подібно до містичного богослов'я, яке є навчальним предметом у релігійних навчальних закладах.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: The pedagogical paradoxologia being a new promising area of pedagogical knowledge is conceptualized. The need not only to revive the paradox in the study of the exact sciences and the humanities is revealed. A special subject is to be introduces – the paradoxologia like mystical theology being the subject in religious schools. An postnonclassical new scientific paradigm, the development of which affects the changes of social reflection and social consciousness from discrete-atomical and fragmented to holistic continual, dialectical-paradoxical nonlinear outlook.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 09 Лют 2018 09:32
Оновлення: 09 Лют 2018 09:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26455

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу