Вознюк О. В. (2012) Обдарованість, інтелект, креативність, творчість, навчальна діяльність у контексті закономірності розгортання освітнього процесу. Інтелектуальна, академічна та творча обдарованість: спільне та відмінне: Матеріали круглого столу 20 січня 2012 р., м. Київ. С. 75–83.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
На основе универсальной парадигмы развития, выступающей фундаментальным объяснительным принципом, рассматриваются основные категории концепции одаренности, что позволяет проследить их структурно-функциональную и генетическую взаимосвязь в контексте образовательного маршрута человека.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | On the basis of the universal paradigm of development, being the fundamental explanatory principle, the basic categories of the conception of giftedness are examined, that allows to trace their structurally-functional and genetic interdependence in the context of man's educational development.. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 21 Лют 2018 11:53 |
Оновлення: | 21 Лют 2018 11:53 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26548 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |