Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2012) Аналіз педагогічної дійсності. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (35). С. 222–228.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
Аналізується педагогічна дійсність, що дозволяє виявити актуальність формування новітніх напрямів педагогічної думки, що сприяють подолання кризи сучасної освіти. Аналіз педагогічної дійсності проводиться на основі синтезу філософсько-антропологічного, поліпарадигмального, цивілізаційного, формаційного і культурного підходів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Pedagogical reality is analyzed, that allows to find out еру actuality of forming the newest directions of pedagogical thought, which promote overcoming the crisis of modern education. The analysis of pedagogical reality is conducted on the basis of synthesis of philosophical-anthropological, polyparadigm, civilization, structure and cultural approaches. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 22 Лют 2018 07:19 |
Оновлення: | 22 Лют 2018 07:19 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26556 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |