Спроба обгрунтування універсального підходу до діагностики обдарованості

Вознюк, О. В. (2011) Спроба обгрунтування універсального підходу до діагностики обдарованості. Методичині основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітніх галузей): Матеріали науково-практичного семінару 15 вересня 2011 р., м. Київ. с. 34-40.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Обосновывается универсальный комплекс диагностики одаренности, который описывает одновременно и критерии одаренности а также фиксирует генетическую траекторию развития личности ребенка, когда одаренность преимущественно обнаруживается в младшем и среднем школьном возрасте, интеллект – в среднем и старшем школьном возрасте, а творчество в студенческом возрасте.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: The universal complex of diagnostics of giftedness is grounded being simultaneously its criteria and also indicates the genetic trajectory of development of child's personality, when giftedness mainly appears in junior and middle school age, intellect – on the average and senior school age, and creation is in student age.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 22 Лют 2018 07:19
Останні зміни: 22 Лют 2018 07:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26558

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу