Кривонос О. М., Коротун О. В. (2018) Етапи проектування хмаро орієнтованого середовища навчання баз даних майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 63 (1). С. 130–145. ISSN 2076-8184
|
Текст
Download (396kB) | Preview |
Анотація
У статті висвітлене питання впровадження хмарних сервісів в освітній процес дисципліни «Бази даних» майбутніх учителів інформатики і проектування на їх основі хмаро орієнтованого навчального середовища. Проаналізований вітчизняний досвід формування хмаро орієнтованого середовища закладів освіти, наведені трактування понять «хмаро орієнтована система дистанційного навчання», «хмаро орієнтоване середовище у навчанні баз даних», «проектування хмаро орієнтованого середовища у навчанні баз даних майбутніх учителів інформатики». Виділені й описані такі етапи проектування хмаро орієнтованого середовища у навчанні баз даних майбутніх учителів інформатики: цільовий, концептуальний, змістовий, компонентний, упроваджувальний, оцінювально-узагальнювальний. Розроблено структуру навчальної взаємодії суб’єктів у навчанні баз даних в умовах ХОНС засобами хмаро орієнтованої системи дистанційного навчання Canvas, що складається із засобів комунікації, спільної роботи, планування навчальних подій, сховища даних.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | хмарний сервіс; змішане навчання; Canvas; етапи проектування навчального середовища |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олександр Миколайович Кривонос |
Дата подачі: | 28 Лют 2018 07:30 |
Оновлення: | 21 Трав 2025 21:28 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26614 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |