Вознюк, О. В. (2002) Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект. Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія “Педагогіка” (4). с. 75-78.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
Розглядаються деякі наукові, й зокрема психолого-педагогічні принципи педагогічної системи В. О. Сухомлинського, що пояснюють її педагогічну ефективність.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Some scientific and psychological and pedagogical principles of the pedagogical system of V. O. Sukhomlinsky, which clear up its pedagogocal effectiveness, are analysed. |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 02 Бер 2018 22:10 |
Останні зміни: | 02 Бер 2018 22:10 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26640 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |