Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект

Вознюк, О. В. (2002) Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект. Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія “Педагогіка” (4). с. 75-78.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Розглядаються деякі наукові, й зокрема психолого-педагогічні принципи педагогічної системи В. О. Сухомлинського, що пояснюють її педагогічну ефективність.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Some scientific and psychological and pedagogical principles of the pedagogical system of V. O. Sukhomlinsky, which clear up its pedagogocal effectiveness, are analysed.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 02 Бер 2018 22:10
Останні зміни: 02 Бер 2018 22:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26640

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу