Вознюк О. В. (2002) Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. № 4. С. 75–78. ISSN 2311-6382.
Preview
СУХОМЛИН.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Розглядаються деякі наукові, й зокрема психолого-педагогічні
принципи педагогічної системи В. О. Сухомлинського,
що пояснюють її педагогічну ефективність.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Some scientific and psychological and pedagogical principles of the pedagogical system of V. O. Sukhomlinsky, which clear up its pedagogocal effectiveness, are analysed. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 02 Бер 2018 22:10 |
Оновлення: | 02 Бер 2018 22:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26640 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2002. № 4. С. 75–78. |