Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект

Вознюк О. В. (2002) Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. № 4. С. 75–78. ISSN 2311-6382.

[thumbnail of СУХОМЛИН.pdf]
Preview
Текст
СУХОМЛИН.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Розглядаються деякі наукові, й зокрема психолого-педагогічні
принципи педагогічної системи В. О. Сухомлинського,
що пояснюють її педагогічну ефективність.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Some scientific and psychological and pedagogical principles of the pedagogical system of V. O. Sukhomlinsky, which clear up its pedagogocal effectiveness, are analysed.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 02 Бер 2018 22:10
Оновлення: 02 Бер 2018 22:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26640
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2002. № 4. С. 75–78.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу