Особистісно-орієнтований підхід до екологічного виховання

Вознюк О. В. (2005) Особистісно-орієнтований підхід до екологічного виховання. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць. (7). С. 363–367.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Відповідно до гуманістичного, особистісно-орієнтованого підходу, характерного для сучасних досліджень актуальних аспектів екологічної освіти, екологічні проблеми людства пов'язуються не тільки з чинниками оточуючого середовища чи здоров'я людини, але й з проблемами людської особистості, її внутрішнього світу, її духовності. Тому питання екологічного виховання потрапляють у теоретичну та практичну площину не тільки психолого-педагогічних дисциплін та екології як науки, але й філософії, соціології, системного аналізу тощо.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 17 Бер 2018 08:58
Оновлення: 17 Бер 2018 08:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26775

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу