Вознюк О. В. (2005) Особистісно-орієнтований підхід до екологічного виховання. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць.. № 7. С. 363–367.
Вознюк О екологичне.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Відповідно до гуманістичного, особистісно-орієнтованого підходу, характерного для сучасних досліджень актуальних аспектів екологічної освіти, екологічні проблеми людства пов'язуються не тільки з чинниками оточуючого середовища чи здоров'я людини, але й з проблемами людської особистості, її внутрішнього світу, її духовності. Тому питання екологічного виховання потрапляють у теоретичну та практичну площину не тільки психолого-педагогічних дисциплін та екології як науки, але й філософії, соціології, системного аналізу тощо.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 17 Бер 2018 08:58 |
Оновлення: | 17 Бер 2018 08:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26775 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Особистісно-орієнтований підхід до екологічного виховання. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць.. 2005. № 7. С. 363–367. |