Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога

Усата, О. Ю. (2016) Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога. Інформаційні технології і засоби навчання, 54 (4). pp. 206-216. ISSN 2076-8184

[img]
Preview
Text
Download (198kB) | Preview
Official URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1421/1068

Abstract

У статті розглянуто основні аспекти впровадження акмеологічного підходу в навчально-виховну діяльність школи; проаналізовано наукові дослідження сучасних учених, присвячені цій проблемі; подано особливості розвитку і самореалізації власного інноваційного творчого потенціалу, самоосвітньої діяльності; розглянуто особливості складання плану самовдосконалення і плану-проспекту самовиховання, а також розробки власної самопрезентації вчителя-акмеолога. Відповідно до вище визначених особливостей було проаналізовано, узагальнено та систематизовано ІКТ, що ефективно впливатимуть на професійно-особистісне зростання педагога.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: акмеологія; педагогічна акмеологія; вчитель-акмеолог; ІКТ.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: доцент О.Ю. Усата
Date Deposited: 20 Mar 2018 15:46
Last Modified: 20 Mar 2018 15:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26815

Actions (login required)

View Item View Item