Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога

Усата, О. Ю. (2016) Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога. Інформаційні технології і засоби навчання, 54 (4). с. 206-216. ISSN 2076-8184

[img]
Перегляд
Text
Download (198kB) | Перегляд
Офіційний URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1421/1068

Опис

У статті розглянуто основні аспекти впровадження акмеологічного підходу в навчально-виховну діяльність школи; проаналізовано наукові дослідження сучасних учених, присвячені цій проблемі; подано особливості розвитку і самореалізації власного інноваційного творчого потенціалу, самоосвітньої діяльності; розглянуто особливості складання плану самовдосконалення і плану-проспекту самовиховання, а також розробки власної самопрезентації вчителя-акмеолога. Відповідно до вище визначених особливостей було проаналізовано, узагальнено та систематизовано ІКТ, що ефективно впливатимуть на професійно-особистісне зростання педагога.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: акмеологія; педагогічна акмеологія; вчитель-акмеолог; ІКТ.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: доцент О.Ю. Усата
Дата внесення: 20 Бер 2018 15:46
Останні зміни: 20 Бер 2018 15:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26815

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу