Функціональний підхід до визначення професійної компетентності вчителя біології та організація її вдосконалення в закладі післядипломної освіти

Іванова, С. В. (2008) Функціональний підхід до визначення професійної компетентності вчителя біології та організація її вдосконалення в закладі післядипломної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 106-110.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Preview

Abstract

У статті пропонується уточнене визначення поняття "професійна компетентність" на основі функціонального підходу до розуміння компетентностей. Окреслено проблеми удосконалення професійної компетентності вчителів біології в закладах післядипломної педагогічної освіти. Зазначено, що вдосконалення професійної компетентності вчителя є основою для організації методичної і викладацької роботи в закладах післядипломної освіти.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > Q Science (General)
Depositing User: доцент Оксана Віталіївна Плотницька
Date Deposited: 25 Sep 2009 11:41
Last Modified: 14 Aug 2015 19:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2718

Actions (login required)

View Item View Item