Функціональний підхід до визначення професійної компетентності вчителя біології та організація її вдосконалення в закладі післядипломної освіти

Іванова, С. В. (2008) Функціональний підхід до визначення професійної компетентності вчителя біології та організація її вдосконалення в закладі післядипломної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 106-110.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Перегляд

Опис

У статті пропонується уточнене визначення поняття "професійна компетентність" на основі функціонального підходу до розуміння компетентностей. Окреслено проблеми удосконалення професійної компетентності вчителів біології в закладах післядипломної педагогічної освіти. Зазначено, що вдосконалення професійної компетентності вчителя є основою для організації методичної і викладацької роботи в закладах післядипломної освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Користувач, що депонує: доцент Оксана Віталіївна Плотницька
Дата внесення: 25 Вер 2009 11:41
Останні зміни: 14 Серп 2015 19:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2718

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу