Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики

Сікора Я. Б. (2008) Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). С. 154–159.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (138kB) | Preview

Опис

У статті аналізується одна з головних проблем компетентнісного підходу – створення технології формування професійної компетентності вчителя інформатики та педагогічних умов її формування. На основі контент-аналізу визначаються поняття "компетентність", "професійна компетентність". Виділено критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики

Тип ресурсу: Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Анна Стрельченко
Дата подачі: 25 Вер 2009 11:42
Оновлення: 14 Серп 2015 19:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2719

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу