Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики

Сікора Я. Б. (2008) Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 154–159.

[thumbnail of Vip42_.pdf]
Preview
PDF
Vip42_.pdf

Завантажити (138kB) | Preview

Анотація

У статті аналізується одна з головних проблем компетентнісного підходу – створення технології формування професійної компетентності вчителя інформатики та педагогічних умов її формування. На основі контент-аналізу визначаються поняття "компетентність", "професійна компетентність". Виділено критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Анна Стрельченко
Дата подачі: 25 Вер 2009 11:42
Оновлення: 14 Серп 2015 19:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2719
ДСТУ 8302:2015: Сікора Я. Б. Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 154–159.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу