Сікора Я. Б. (2008) Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 154–159.
Preview
Vip42_.pdf
Завантажити (138kB) | Preview
Анотація
У статті аналізується одна з головних проблем компетентнісного підходу – створення технології формування професійної компетентності вчителя інформатики та педагогічних умов її формування. На основі контент-аналізу визначаються поняття "компетентність", "професійна компетентність". Виділено критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Анна Стрельченко |
Дата подачі: | 25 Вер 2009 11:42 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2719 |
ДСТУ 8302:2015: | Сікора Я. Б. Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 154–159. |