Гордієнко, О. А. (2016) Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання. Наукові записки / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя / Психолого-педагогічні науки. – П'яті Бугайківські читання. pp. 125-131.
|
Text
Download (274kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто актуальні проблеми формування професійної готовності студентів – майбутніх учителів початкової школи до викладання зарубіжної дитячої літератури на уроках читання як засобу вдосконалення їх педагогічної майстерності. Майбутні вчителі початкових класів не завжди мають належний рівень професійної готовності до такої роботи, у той час як її запровадження виявляється доцільним для формування особистості широкого кругозору, обізнаної з культурою інших країн. Професійна готовність визначається автором як своєрідний комплекс компонентів, де провідну роль відіграє насамперед знання предмету викладання і сформованість умінь і навичок, які з’являться в молодших школярів. З метою здійснення методичної допомоги студентам-практикантам здійснено теоретичний аналіз досліджуваної проблеми і подано її теоретичні засади, запропоновано відповідні методичні рекомендації, окреслено перспективи подальших досліджень в означеній галузі.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | професійна підготовка студентів, майбутні учителі, зарубіжна література, літературне читання |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | лаб. К.В Сорока |
Date Deposited: | 25 Sep 2018 06:03 |
Last Modified: | 25 Sep 2018 06:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27418 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |