Науково-педагогічні школи та їх вплив на становлення молодого вченого

Бірук Н. П. (2016) Науково-педагогічні школи та їх вплив на становлення молодого вченого. Збірник наукових праць „Педагогічні науки”, 2 (LXXIV). С. 100–105.

[img]
Preview
Текст
Download (207kB) | Preview

Анотація

У статті актуалізується проблема діяльності науково-педагогічних шкіл на сучасному етапі розвитку педагогічної науки. Розглядаються класифікації наукових шкіл та наводяться приклади шкіл провідних галузей педагогіки. Проаналізовано результати діагностувального етапу експерименту щодо обізнаності студентів та аспірантів педагогічних спеціальностей, кандидатів та докторів педагогічних наук щодо діяльності вітчизняних науково-педагогічних шкіл та дані щодо тлумачення ними феномену „наукова школа”.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: наукові школи, науково-педагогічні школи, класифікації наукових шкіл, галузеві педагогічні школи
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 02 Жовт 2018 21:58
Оновлення: 02 Жовт 2018 21:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27454

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу