Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови

Кравець Валерія, Гордієнко О. А. (2018) Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун. С. 79–82.

[img]
Preview
Текст
Download (170kB) | Preview

Анотація

Створення сприятливих умов для навчання і розвитку особистості пов'язане зі здійсненням диференційованого підходу до учнів під час навчального процесу. Адже питання диференційованого підходу до учнів у процесі навчання належить до актуальних проблем сучасної школи і є одним із найважливіших із загально-дидактичних принципів, необхідність реалізації якого в шкільній практиці зумовлена об’єктивними причинами.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 29 Жовт 2018 12:04
Оновлення: 29 Жовт 2018 12:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27633

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу