Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови

Кравець, Валерія and Гордієнко, О. А. (2018) Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун. pp. 79-82.

[img]
Preview
Text
Download (170kB) | Preview

Abstract

Створення сприятливих умов для навчання і розвитку особистості пов'язане зі здійсненням диференційованого підходу до учнів під час навчального процесу. Адже питання диференційованого підходу до учнів у процесі навчання належить до актуальних проблем сучасної школи і є одним із найважливіших із загально-дидактичних принципів, необхідність реалізації якого в шкільній практиці зумовлена об’єктивними причинами.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Linguistic Techniques and Culture of Professional Language
Depositing User: Ст. лаб. Н.І. Бєлова
Date Deposited: 29 Oct 2018 12:04
Last Modified: 29 Oct 2018 12:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27633

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics