Щодо використання педагогічного програмного засобу «GRAN1» при вивченні курсу алгебри і початків аналізу

Семенець С. П. (1998) Щодо використання педагогічного програмного засобу «GRAN1» при вивченні курсу алгебри і початків аналізу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (1). С. 27–30.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Preview

Анотація

Проілюстровано використання педагогічного програмного засобу «GRAN 1», що сприяє якісному формуванню провідних понять математичного аналізу (границя, неперервність, диференційовність) на наочно-інтуїтивному рівні, самостійному «відкриттю» учнями деяких властивостей, правил, теорем, наводить спосіб розв’язування тієї чи іншої задачі або прикладу, значно скорочує розв’язання непростих завдань на доведення, дослідження, дозволяє проводити дослідження самими учнями, швидко перевіряти правильність висунутих гіпотез.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: І.А. Бураченко
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:47
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/278

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу