Іванчук Н. В. (2018) Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. С. 103–105.
|
Текст
Download (225kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | лаборант Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 05 Лют 2019 15:53 |
Оновлення: | 05 Лют 2019 15:53 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28250 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |