Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення

Іванчук Н. В. (2018) Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. С. 103–105.

[img]
Preview
Текст
Download (225kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: лаборант Юлія Харчишина
Дата подачі: 05 Лют 2019 15:53
Оновлення: 05 Лют 2019 15:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28250

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу