Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення

Іванчук, Н. В. (2018) Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 103-105.

[img]
Перегляд
Text
Download (225kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 05 Лют 2019 15:53
Останні зміни: 05 Лют 2019 15:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28250

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу