Концептуальні моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів, реалізовані у діяльності Житомирської наукової школи

Дубасенюк, О. А. (2018) Концептуальні моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів, реалізовані у діяльності Житомирської наукової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). pp. 62-70. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (444kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Анастасія Торгонська
Date Deposited: 26 Feb 2019 10:20
Last Modified: 26 Feb 2019 10:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28431

Actions (login required)

View Item View Item