Баранівська, О. О., Власенко, Р. П., Сорочинська, О. А. (2018) Технології проблемного і розвиваючого навчання при вивченні біології в основній школі, розвиток креативного мислення. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (14–15 грудня 2018 р., м. Одеса). У 2-х частинах.. с. 10-13.
|
Text
Download (152kB) | Перегляд |
Опис
Сучасна система освіти має на меті сформувати в учня не лише грунтовні та сис-темні знання, котрі він у майбутньому може застосувати, а й вміння мислити, поєд-нувати окремі елементи у цілісну функціонуючу систему, знаходити шляхи розв’язання існуючих проблем. Задля того, щоб сучасна особистість відповідала за-значеній моделі необхідно не тільки знайомити її з фактами, які представлені шкіль-ною програмою, а й застосовувати специфічні методи та прийоми навчання, котрі, в свою чергу допоможуть дитині розвивати вміння здійснювати мислительні операції, а саме: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, та ін.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | проблемне навчання, розвиваюче навчання, метод евристики, метод «мозкового штурму», метод придумування, метод образної картини, метод гіперболізації, метод синектики |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач, що депонує: | kaf.zoology Zoo KZ |
Дата внесення: | 28 Лют 2019 15:18 |
Останні зміни: | 28 Лют 2019 15:18 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28488 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |