Інтегральний підхід до визначення, формування та діагностики обдарованості, практичного інтелекту учасників освітнього процесу

Вознюк О. В. (2019) Інтегральний підхід до визначення, формування та діагностики обдарованості, практичного інтелекту учасників освітнього процесу. [Навчальний матеріал]

[img]
Preview
Текст
Download (571kB) | Preview
Тип ресурсу: Навчальний матеріал
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 10 Бер 2019 17:18
Оновлення: 10 Бер 2019 17:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28533

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу