Інтегральний підхід до визначення, формування та діагностики обдарованості, практичного інтелекту учасників освітнього процесу

Вознюк, О. В. (2019) Інтегральний підхід до визначення, формування та діагностики обдарованості, практичного інтелекту учасників освітнього процесу. [Навчальний матеріал]

[img]
Перегляд
Text
Download (571kB) | Перегляд
Тип елементу : Навчальний матеріал
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 10 Бер 2019 17:18
Останні зміни: 10 Бер 2019 17:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28533

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу