Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інтегральний підхід до визначення, формування та діагностики обдарованості, практичного інтелекту учасників освітнього процесу

Вознюк О. В. (2019) Інтегральний підхід до визначення, формування та діагностики обдарованості, практичного інтелекту учасників освітнього процесу. [Навчальний матеріал]

[thumbnail of Вознюк Практичний интелект_2019.pdf]
Preview
Текст
Вознюк Практичний интелект_2019.pdf

Завантажити (571kB) | Preview
Тип ресурсу: Навчальний матеріал
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 10 Бер 2019 17:18
Оновлення: 10 Бер 2019 17:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28533

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу