Dialogic Pedagogy as a Conceptual Basis for the Formation of Prospective Foreign Language Teachers’ Pedagogical Interaction Culture

Мазко О. П. (2017) Dialogic Pedagogy as a Conceptual Basis for the Formation of Prospective Foreign Language Teachers’ Pedagogical Interaction Culture. Vzdelávanie a Spoločnost‘ II.

[img]
Preview
Текст
Download (459kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 28 Бер 2019 13:50
Оновлення: 28 Бер 2019 13:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28668

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу