Dialogic Pedagogy as a Conceptual Basis for the Formation of Prospective Foreign Language Teachers’ Pedagogical Interaction Culture

Мазко, О. П. (2017) Dialogic Pedagogy as a Conceptual Basis for the Formation of Prospective Foreign Language Teachers’ Pedagogical Interaction Culture. Vzdelávanie a Spoločnost‘ II.

[img]
Перегляд
Text
Download (459kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: лаборант В. С. Кравець
Дата внесення: 28 Бер 2019 13:50
Останні зміни: 28 Бер 2019 13:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28668

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу