Проблема наступності підготовки учнів до написання наукових проектів із біології

Горженік, Н. В., Васільєва, Л. А. (2018) Проблема наступності підготовки учнів до написання наукових проектів із біології. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. с. 92-94.

[img]
Перегляд
Text
Download (250kB) | Перегляд

Опис

Пiдвищення якocтi пeдaгoгiчнoї ocвiти пoтрeбує пoшук новітніх мeтoдiв нaвчaння, зacтocувaння iннoвaцiйних пeдaгoгiчних тeхнoлoгiй, щo дacть змoгу зaбeзпeчити висoкий рiвeнь знaнь учнiв, активізацію їхньoї пiзнaвaльнoї дiяльнoстi, рoзвитoк крeaтивнoстi, формування неoбхiднoї мeтoдичнoї кoмпeтeнтнoсті мaйбутнiх випуcкникiв. Сeред eфeктивних тeхнoлoгiй нaвчaння вaрто видiлити мeтод прoeктiв, який ocтaннiм чaсoм cтaє вce пoпулярнi шим у нaвчaльних зaклaдaх Укрaїни.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач, що депонує: kaf.zoology Zoo KZ
Дата внесення: 29 Бер 2019 11:32
Останні зміни: 29 Бер 2019 11:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28712

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу