Проблема наступності підготовки учнів до написання наукових проектів із біології

Горженік Н. В., Васільєва Л. А. (2018) Проблема наступності підготовки учнів до написання наукових проектів із біології. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. С. 92–94.

[img]
Preview
Текст
Download (250kB) | Preview

Анотація

Пiдвищення якocтi пeдaгoгiчнoї ocвiти пoтрeбує пoшук новітніх мeтoдiв нaвчaння, зacтocувaння iннoвaцiйних пeдaгoгiчних тeхнoлoгiй, щo дacть змoгу зaбeзпeчити висoкий рiвeнь знaнь учнiв, активізацію їхньoї пiзнaвaльнoї дiяльнoстi, рoзвитoк крeaтивнoстi, формування неoбхiднoї мeтoдичнoї кoмпeтeнтнoсті мaйбутнiх випуcкникiв. Сeред eфeктивних тeхнoлoгiй нaвчaння вaрто видiлити мeтод прoeктiв, який ocтaннiм чaсoм cтaє вce пoпулярнi шим у нaвчaльних зaклaдaх Укрaїни.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач: kaf.zoology Zoo KZ
Дата подачі: 29 Бер 2019 11:32
Оновлення: 29 Бер 2019 11:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28712

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу