Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг

Бутузова, Л. П. (2018) Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій (3(37)).

[img]
Перегляд
Text
Download (269kB) | Перегляд

Опис

У статті презентовано результати аналізу уявлень та стереотипів студентів-майбутніх педагогів про шкільний булінг, сформованих на основі власного досвіду та спогадів. Показано, що розмаїття таких уявлень актуалізується крізь призму суб’єктивного емоційного переживання усіх рольових структур булінгу: переслідувача, постраждалого та спостерігача. Спонтанно-стереотипне формування досвіду та уявлень про доцільність тих чи інших стратегій поведінки у ситуації шкільного цькування може завадити у майбутньому їх ефективній протидії цьому явищу у професійній діяльності педагога.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: булінг, насилля, психологічна готовність педагога до ефективної протидії булінгу, уявлення та стереотипи про шкільний булінг, ретроспективне дослідження, цькування.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Баргілевич
Дата внесення: 02 Квіт 2019 12:41
Останні зміни: 02 Квіт 2019 12:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28786

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу