Бутузова, Л. П.
(2018)
Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій (3(37)).
Опис
У статті презентовано результати аналізу уявлень та стереотипів студентів-майбутніх педагогів про шкільний булінг, сформованих на основі власного досвіду та спогадів. Показано, що розмаїття таких уявлень актуалізується крізь призму суб’єктивного емоційного переживання усіх рольових структур булінгу: переслідувача, постраждалого та спостерігача. Спонтанно-стереотипне формування досвіду та уявлень про доцільність тих чи інших стратегій поведінки у ситуації шкільного цькування може завадити у майбутньому їх ефективній протидії цьому явищу у професійній діяльності педагога.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |