Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг

Бутузова Л. П. (2018) Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій (3(37)).

[img]
Preview
Текст
Download (269kB) | Preview

Анотація

У статті презентовано результати аналізу уявлень та стереотипів студентів-майбутніх педагогів про шкільний булінг, сформованих на основі власного досвіду та спогадів. Показано, що розмаїття таких уявлень актуалізується крізь призму суб’єктивного емоційного переживання усіх рольових структур булінгу: переслідувача, постраждалого та спостерігача. Спонтанно-стереотипне формування досвіду та уявлень про доцільність тих чи інших стратегій поведінки у ситуації шкільного цькування може завадити у майбутньому їх ефективній протидії цьому явищу у професійній діяльності педагога.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: булінг, насилля, психологічна готовність педагога до ефективної протидії булінгу, уявлення та стереотипи про шкільний булінг, ретроспективне дослідження, цькування.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: лаборант Наталія Баргілевич
Дата подачі: 02 Квіт 2019 12:41
Оновлення: 02 Квіт 2019 12:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28786

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу