Савчук І. І. (2008) Соціально марковані комунікативні стратегії персонажів англомовної художньої прози в ситуації суперництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). С. 182–185.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview |
Анотація
У статті розглянуто соціально значущі комунікативні тактики і ходи кооперативної та конфронтативної стратегій, реалізованих дійовими особами англомовних художніх творів у ситуації суперництва. Конфронтативна стратегія представлена тактиками заниження статусу суперника і домінування, а кооперативна – тактиками підняття й підкреслення свого статусу та демонстрації вищого статусу опонента.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 28 Вер 2009 13:35 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2879 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |