Савчук, І. І. (2008) Соціально марковані комунікативні стратегії персонажів англомовної художньої прози в ситуації суперництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). с. 182-185.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглянуто соціально значущі комунікативні тактики і ходи кооперативної та конфронтативної стратегій, реалізованих дійовими особами англомовних художніх творів у ситуації суперництва. Конфронтативна стратегія представлена тактиками заниження статусу суперника і домінування, а кооперативна – тактиками підняття й підкреслення свого статусу та демонстрації вищого статусу опонента.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач, що депонує: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата внесення: | 28 Вер 2009 13:35 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 19:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2879 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |