Савчук, І. І. (2008) Соціально марковані комунікативні стратегії персонажів англомовної художньої прози в ситуації суперництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). pp. 182-185.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто соціально значущі комунікативні тактики і ходи кооперативної та конфронтативної стратегій, реалізованих дійовими особами англомовних художніх творів у ситуації суперництва. Конфронтативна стратегія представлена тактиками заниження статусу суперника і домінування, а кооперативна – тактиками підняття й підкреслення свого статусу та демонстрації вищого статусу опонента.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation |
Depositing User: | Олександр Сергійович Яценко |
Date Deposited: | 28 Sep 2009 13:35 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 19:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2879 |
Actions (login required)
View Item |