Соціально марковані комунікативні стратегії персонажів англомовної художньої прози в ситуації суперництва

Савчук, І. І. (2008) Соціально марковані комунікативні стратегії персонажів англомовної художньої прози в ситуації суперництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). pp. 182-185.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто соціально значущі комунікативні тактики і ходи кооперативної та конфронтативної стратегій, реалізованих дійовими особами англомовних художніх творів у ситуації суперництва. Конфронтативна стратегія представлена тактиками заниження статусу суперника і домінування, а кооперативна – тактиками підняття й підкреслення свого статусу та демонстрації вищого статусу опонента.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 28 Sep 2009 13:35
Last Modified: 14 Aug 2015 19:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2879

Actions (login required)

View Item View Item